|
|
Forum moderator: Nihil, Occult |
Форум - Архив на Okultno.info Форум Магия Теория и общи понятия Размисли на Вл.Данченко за черната магия (превод-собствен) |
Размисли на Вл.Данченко за черната магия |
Тук ще се превеждат и слагат части от книгите на руския автор Вл.Данченко за т.нар. черен магьосник,които представляват интерес за всички,тръгнали по пътя на магията.
"Преимуществото на магьосника е,че той е способен да забележи,и ,главното,да използва онези тънки моменти от човешките взаимоотношения,които "нормалните" хора не забелязват.Затова и магьосник е този,който ползва активно естествените магически взаимодействия между хората.За обикновения човек магьосникът е мнителен индивид с болезнено чувствителна психика.Типичната медицинска диагноза е истерическа реактивна психоза.В същото време,обаче,този болен или полуболен човек притежава необяснима власт над здравия. Във връзка с това магията се определя като манипулиране на съзнанието и поведението на човека чрез неосъзнато и съзнавано вмешателство в най-тънките,подсъзнателни процеси на човешката психика.Магът,като че ли влиза в човека и го управлява отвътре.Този процес не действа с някакви паранормални ефекти.Напротив,истинската магия действа без шум.Магията е преди всичко ВЛАСТ,но не над стихиите на природата,други същности и т.н.Това е само уловка,чрез която магът достига до истинската си цел-непосредствена власт над хората. Магът въздейства над съзнанието чрез т.нар. лична сила-нещо неуловимо,чието присъствие или отсъствие магът забелязва в себе си.Личната сила се проявява като специфична лична притегателност,привличаща хората към мага и по този начин обезпечаваща му магическата хипноза.Силата се предава на магьосника всеки път ,когато друг човек обръща внимание на личността му ,на външността му,на неговия начин на мислене и т.н.Маговете усилено ползват този източник на енергия чрез активен контакт с голямо количество хора или чрез контакт с ограничени донори.Затова и две са целите на магическата самореализация-ТВОРЧЕСТВО и САМОНАСЛАЖДЕНИЕ." Владимир Данченко
|
Неподозиращият за магическото въздействие над себе си по правило е беззащитен за действието на това въздействие.Затова неведението на жертвата относно целта и начините на въздействие е основен съюзник на магьосника.Всяко знание от такъв род в значителна степен неутрализира усилията на мага.Знанието за вида на магическото въздействие е необходим елемент от магическата защита,защото тогава магическата атака,макар и да причинява по-голямо или малко безпокойство,не постига главната си цел-власт над съзнанието на индивида.Всяко знание за действията на магьосника го прави в някаква степен безпомощен.Затова и искреността за него спрямо жертвата е строго табу.Професионално провежданата магическа война е тиха и незабележима.
Ние, всички в някакъв смисъл сме магьосници,но за разлика от обикновените хора,които действат безразборно,маговете работят концентрирано и целенасочено.За лице на магьосника служат многобройни маски,сменящи се в зависимост от ситуация и от типа жертва,с която се работи.Резултатите от разказите на пострадалите говорят,че си имаме работа със същество,изцяло лишено от искрени чувства,мисли,стремежи и т.н.-то е лишено от живото си човешко лице.Тук можем да си избираме различни маски:"скромно,добро момче","слаб,болен човек","проникновен лидер","жадуващ ученик","самата опитност" и т.н.Под маската има нещо разлагащо се и безформено.Да се види тази безлична многоликост е сложна задача. Част от практикуващите "черна" магия са камерни магове,неспособни са да работят там,където има шум и мащаби.Примерно,вампирската диета на един черен магьосник може да се състои от два донора-две жени/едната го обича,другата го разбира/.Тази камерност си има своите преимущества-жертвите са разделени една от друга в пространството.С всяка нова жертва се води индивидуална работа,като се премълчават и замазват всички предишни контакти,при което се оказва,че едната жертва не знае нищо за съдържанието на контактите на магьосника с другите жертви,тоест за неговите маски. В горните случаи паразитизмът става значително по-удобната форма на общуване от взаимния енергиен обмен.Всъщност,паразитирайки над човека,ние вземаме от него значително по-малко,отколкото той би могъл да ни даде.При паразитизма вземаме само онова,което считаме за нужно за нас в съответния момент,като при това неподозирани богатства остават скрити у човека.Затова и паразитизмът неизбежно води до застой в енергийната и менталната сфера и прави невъзможен духовния ръст на човека.Затова,и единствената форма на "духовност" за голяма част от практикуващите черна магия е самонаслаждението.Лъжата и самозалъгването са единствените средства,с които той постига самонаслажденските си цели.Паразитната същност на този индивид се явява на три нива-физическо,енергетично и ментално.В зависимост от типа на жертвата една или друга форма на паразитизма преобладава. ФИЗИЧЕСКИЯТ/БИТОВ/ ПАРАЗИТИЗЪМ се проявява като устройство на собствения си бит,придобиване на всякакви жизнени и материални блага за сметка на другите:родители,"приятели",жени.Той се проявява също и в чувство за дискомфорт,когато е нужно да се свърши някоя работа,неносеща на магьосника пряка или косвена полза.Битовата форма на паразитизма е най-явна.Голямо значение има тук използването на "приятелите".Идеалната маскировка предполага човек да се включи в работата сам,без излишни молби.Умело се използва думата "ние"-това,което се прави,се прави уж за нас.Впоследствие се оказва,че това се прави само за магьосника и за никой друг.Внимателно се дозират жестовете на безкористност,които остяват трайна следа в паметта на жертвите:"Е,как да не се помогне на такъв човек?" Налице е и демонстративност.Всяко обществено-полезно действие се върши така,че да бъде добре забелязано,и разбрано от повече хора. Прекалени хвалби към другите:"Как прекрасно,забележително,великолепно се е получило при теб!"/следващият път пак ти ще го направиш сам/. Депресивен шантаж-ако жертвата по някакви причини отказва да удовлетвори молбата-задължение,тогава магьосникът приема такъв нещастен вид,все едно е умряла майка му.Съвестта няма да ви позволи да причините страдания на този човек,защото сте отказали да свършите за него някоя дреболия. Симулация.Когато черният магьосник е изправен пред необходимостта да изпълни неприятна работа,то тогава го обхваща знаменития пристъп на мигрената или тъй го свива сърцето,че става временно нетрудоспособен.В тези случаи казваме:"По делата им ще ги познаете."
|
ЕНЕРГИЕН ПАРАЗИТИЗЪМ-нарича се още вампиризъм.Проявява се под формата на целенасочено и насилствено превключване на личността и съзнанието на човека към личността на магьосника.Съзнанието на човека се запълва от личността на магьосника.Това включване може да излиза извън сферата на съзнанието и да работи на подсъзнателно ниво.
Насилствеността,а също и използването на лъжата,за да се манипулира жертвата е главната особеност,която отличава енергийния и менталния вампиризъм от йерархично-естествените превключвания. При минимално количество на едновременно използваните донори рационално се оказва включването в тях на лица със силна енергетика:донорите,като правило,винаги са по-силно енергетични от този магьосник.Затова и той не може да бъде воин,които отива и си взема своето.Той е подобен на плесен,която незабележимо обвива жертвата и изсмуква животворните й сокове.Несъвършенството на такъв тип енергообезпечаване се състои в бедните му компенсаторни възможности:внезапното и самоволно напускане на жертвата довежда магьосника до силен стрес,дълбока депресия и т.н.Впрочем,това изчезва при него веднага,сякаш с вълшебна пръчица,веднага щом се залепи за друга жертва. Превключването на съзнанието на човека към своята личност магът достига чрез разгарящи страстите "удивителни" разкази за "СЕБЕ СИ":за юношеските си похождения,за "духгическатаовните" си преживявания,за жизнения си опит,за пътешествията си. Благодарение на чутото човек разбра с какъв "страхотен" човек е имал късмета да се срещне.Непосредствената задача на тези баяния ,към които се пристъпва при първия сгоден случай,а и без него,е да се извърши магическа хипноза над жертвата. Магическата хипноза обезпечава повишаването на ценностния потенциал/оценката/ за личността на магьосника в съзнанието на жертвата,като при това непроизводствените загуби се свеждат до минимум.Даденият процес се определя като хипнотичен дотолкова,доколкото се постига без някакви особени практически /невербални/ усилия от страна на магьосника,нужни,за да потвърдят неговата "страхотност" в очите на другите. СЪЩНОСТТА НА МАГИЧЕСКАТА ХИПНОЗА СЕ СЪСТОИ В ТОВА,ЖЕРТВАТА ДА БЪДЕ ЗАСТАВЕНА ДА ЗАБРАВИ,ЧЕ РЕАЛНАТА ЦЕННОСТ НА ЧОВЕКА СЕ ОПРЕДЕЛЯ НЕ ОТ НЕГОВИЯ "РЕКЛАМЕН ОБРАЗ" ЗА СЕБЕ СИ,А ОТ ЕЖЕДНЕВНИТЕ МУ ДЕЙСТВИЯ. С помощта на такъв изкуствено създаден авторитет се достига една или друга степен на постоянен контрол над входа в съзнанието на жертвата. Хипнотичният сеанс се съпровожда от мощна емоционално-енергетична поддръжка.За магьосника последната не представлява особен труд,защото разказите "ЗА СЕБЕ СИ" вече са я подпомогнали. В краткия промеждутък от време черният магьосник се раздава напълно.Може да ни се струва,че подобен енергиен преразход е несъвместим с енергийния паразитизъм.В ОБЛАСТТА НА МАГИЧЕСКИТЕ ВЪЗДЕЙСТВИЯ ОБАЧЕ,ОТ СЛАБИТЕ СЕ ВЗЕМА,А КЪМ СИЛНИТЕ СЕ ДОБАВЯ.Силната енергетика винаги прибавя към себе си енергия от по-слабата. Затова през времето на атаката магът поставя всичко на карта:ако се окаже,че силата му в този ммент отстъпва пред силата на противника му ,тя просто се сумира към последната. След като вече е хипнотизирал жертвата,магьосникът пристъпва към ескалация на фантастичния образ на "СЕБЕ СИ" и настъпва т.нар. осмотизъм:изкуствена любов към себе си,изкуствена дружба,изкуствена привързаност.Магьосникът влага в съзнанието на жертвата емоционална матрица,която я заставя да му отдава най-прекрасните краски на душата си.В същото време магьосникът заема важно място в съзнанието на жертвата и това е свързано с положителни емоции:на човека му е приятно да прави магьосника обект на съзнанието си и по този начин се превръща в постоянен донор. По-нататъшната енергийна обработка на жертвата се състои в отрязването на другите й контакти.Жертвата е длъжна да захранва само магьосника.Това се постига чрез планирано промиване на мозъка на жертвата чрез програмата "ние заедно".Това зависи от типа на жертвата,на принципа "отиваме там,където поискате".
|
МЕНТАЛНИЯТ ПАРАЗИТИЗЪМ се проявява в две форми:паразитизъм сам по себе си и вампиризъм.
Менталният паразитизъм е именно отсъствието на концептуална насоченост на съзнанието,която да позволи на човек да остане самият себе си в безкрайния кръговрат на мненията.Подобно на хамелеон,менталният паразит приема тактически изгодна окраска на ментала.Неговите възгледи,убеждения,идеали отразяват течението на жизнените ситуации. Менталният вампиризъм,обратно,се състои в насилствено налагане на жертвата на своя начин на мислене,на своя тип вибрация.По този начин жертвата усилва вибрацията на мага.Възниква своеобразен мини-егрегор,начело на който стои магьосника. Може би ни се струва,че менталният паразитизъм и менталният вампиризъм са несъвместими,но много "черни" магьосници отлично съчетават и двете качества.Това е,защото не се потапят в ментала,а се плъзгат,така да се каже,по повърхността му.Така те са открили менталната сфера на съзнанието и тя им се струва висшата,а те предполагат,че това е духовността.За тях тази сфера е само игра,игра на думи,които не са натоварени с никакво съдържание. От това произлиза нездрава страст и към т.нар.Самиздат:"черният" магьосник счита,че от книгите може да извлече пълноценно "духовно" знание.Още повече,разказвайки на някой за прочетеното,той си мисли,че влага у слушателя истинското Знание.Затова,и умението да чете,поражда у "черния" магьосник истински комплекс за "пълноценност".Той започва да се вживява в ролята на учител,за което добре му се заплаща от енергетиката на учениците. Всички тези книжни прозрения на духа са всъщност добре заучени баналности,което не пречи на дадената личност да е добър магьосник и още по-добър ментален вампир. МАГИЯТА Е ПРЕДИ ВСИЧКО ЕНЕРГЕТИКА,а менталният вампиризъм е само едно от средствата за постигане на енергетическите цели,като за някои магове то става водещото.Магът много добре усеща къде и на кого може да го приложи,а къде-не може. Менталният вампиризъм има две форми:остра и хронична. Острата форма е пряка ментална агресия,съпроводена от мощна емоционално-енергийна поддръжка.Целта й е да се нанесат максимални разрушения у противника,а след това чрез менталния хроничен вампиризъм да се завоюва останалата ментална територия. Острият ментален вампиризъм е действен само в този случай,когато жертвата няма какво да противопостави на мага от страна на ментала си и ако е енергийно доста по-слаба от магьосника и от конструкцията,която той се опитва да вложи в нея.Затова и острият ментален вампиризъм за магьосника е само спомагателно средство,повишаващо ценностния му потенциал в съзнанието на жертвата. Магьосникът прилага хроничния ментален вампиризъм спрямо всички жертви без изключение.Тази техника той я владее виртуозно. ХРОНИЧНИЯТ МЕНТАЛЕН ВАМПИРИЗЪМ СЕ НАРИЧА ОЩЕ "ПРОМИВАНЕ НА МОЗЪКА".Това е планомерно отмиване у жертвата на нейните ментални програми,като възгледи за живота,за хората,събитията и т.н.Те се заменят с менталните програми на магьосника. За разлика от острата ментална агресия,пряко насочена срещу съзнанието на жертвите,хроничното препрограмиране на установките на личността е много тънък процес,който може изобщо да не се докосне до съзнанието,а се отнася до уж случайни лирически отстъпления,"случайни" спомени,умело поставени някъде леки акценти и т.н.Така необходимите образи се формират директно на ниво "подсъзнание" и се заобикаля контрола на съзнанието. Действеното промиване на мозъка е възможно само в ситуация на относителна интелектуална изолация на жертвата/тя да не бъде оставена да си каже две думи с никое друго лице буквално/.Такива условия магът получава,когато си подбере подходяща жертва,когато усилено контактува с нея и когато ползва описаната вече по-горе схема "Ние-програма". Преди да започне да "работи" с жертвата,магьосникът прилага спрямо нея своеобразен вампиротест,който е нещо като вид разузнаване,в чийто ход се изясняват менталните характеристики на партньора-общо ниво,концептуална ориентация,вкусове,силни и слаби страни и т.н. Горното определя стила на по-нататъшните ментални контакти с жертвата-дали да бъдат паразитни или вампирични.Ако жертвата е слаба и се поддава на вампиро-теста,то по-нататъшните отношения ще имат вампирична основа.Ако жертвата е по-силна енергийно,следва паразитизъм.Даже магът тогава приема нейната концептуална ориентация.Тук изниква въпросът:как магьосникът приема чуждата концептуална ориентация,бз да стане самият той жертва на менталния вампиризъм на другия човек?Менталният/и енергийният/ вампиризъм са невъзможни,ако магьосникъ не бъде приет насериозно.ТОВА Е ЕДНА ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ ФОРМИ НА МАГИЧЕСКА ЗАЩИТА.Както е видно,този магьосник си има естествена такава.Той играе.Играе си с думите така,както си играе и с хората,използва тактическите моменти,и средствата му се менят съобразно хората и целите. СИЛАТА Е НУЖНА НА МАГьОСНИКА,ЗА ДА УВЕЛИЧИ СПОСОБНОСТТА СИ ЗА САМОНАСЛАЖДЕНИЕ.Затова му служи и цялата игра на думи,а единственото,което има за него реално,живо и трепетно значение,това е самонаслаждението.
|
Разбира се,всички ние в някаква степен сме самонаслажденци,всеки от нас е неспособен да спре да обича егото си.Но самонаслажденческата същност на "черния" магьосник няма равна на себе си.Поне рядко се срещат други хора,които така да обичат себе си.
Най-ярко любовта към себе си се проявява в разказите "ЗА СЕБЕ СИ"-апотеоз на духовния живот на магьосника,при което очите му блуждаят,гласът трепери,ръцете шарят... Тази любов тук приема формата на мания за величие.Въпреки това,тя не е безогледно биене в собствените гърди с цел да се докаже божествения произход-той прекрасно разбира на кого може да каже,че е Слънце,а на кого-не,иначе биха му се надсмели.Надсмиването над магьосника е все едно да го набият на кол. Самонаслаждението е утеха за паразитите,които са неспособни за самостоятелно придвижване напред.Това е духовен онанизъм,занятие самодостатъчно и достатъчно безплодно.Хората си мислят:"Е,нека да си мастурбира тихо.Има ли човек без грях?Това си е негова работа."Бедата му обаче е там,че той и сам да мастурбира не може.Трябва ние да му помагаме.Когато му се възхищаваме,тогава той намира пълно удовлетворение. Процесът на разказите "ЗА СЕБЕ СИ"-това е и "самореализация",осъществяване на фантастичния самоделен образ на себе си,като се въвлича енергийната мощност на обкръжението,като в подобна мастурбация или поне в нейното съзерцание магът увлича изкусно обкръжението си.Всичко е подчинено на това въвличане:целият магически талант,цялата сила,целият живот на магьосника,който не е нищо друго,освен преследване на стремежа да се осъществи властта над съзнанието на хората,а тази власт дава възможност за самонаслаждение. Арсеналът на средствата за въвличане не се ограничава само до актове на публична мастурбация върху образа на себе си.Особено място тук заемат т.нар."завлеканчета"-специални теми с рекламен характер,целящи промиването на мозъка,които обрисуват контакта с магьосника като нещо много прелестно.Има и други такива капани при осъществяването на контакт-магът обещава да имате нещо,което можете да получте само при общуването с него,а в замяна му предоставяте себе си. Самонаслаждението,паразитизмът и лъжата са неразривно свързани-а и на магьосника не му е нужно да се проминя,защото паразитно-самонаслажденската личност е прекрасно приспособена да живее в условията на нашия свят.Не по-малко съмнения внася целесъобразността да се включи този магьосник в сериозна групова работа.Той има вампирско привличане от малки групи хора.Добрата групова работа обаче зависи не от благостта на декларираните намерения на участниците,колкото от степента на усмирение на личното начало,в името на развитието на групата като цяло.Така тя се превръща в надиндивидуален организъм,самостоятелно опериращ на ниво фини планове. "Черният" магьосник е неспособен продължително време и целенасочено да работи не за себе си.Той може да стори това само за себе си,защото за него освен собственото его съществуват само средства.Освен самонаслаждението отсъстват някакви реални цели,като цяло. КОГАТО В ГРУПАТА ПОПАДНЕ ИНДИВИД,КОЙТО Е С ТАКАВА ЕГОИСТИЧНА И САМОЗАЦИКЛЕНА ЛИЧНОСТ,ТОЙ ИЗКАРВА ПЪРВО ОТ ТАЗИ ГРУПА С ЕДНИ ИЛИ С ДРУГИ СПОСОБИ ВСИЧКИ ОНЕЗИ,КОИТО БИХА ПРЕДСТАВЛЯВАЛИ НЯКАКВА ОПАСНОСТ ЗА НЕГО/напр.,знаят твърде много за него/ И ПРЕВРЪЩА ГРУПАТА В СОБСТВЕНА БАТАРЕЯ. Това се случва,защото избавяйки се от осъзнатите,той,благодарение на магичското си майсторство ,неминуемо се оказва сам лидер/и тогава атмосферата в групата прилича на обстановка във вивариум/,или,ако се налага да дели лидерството,се превръща в прикрит лидер,който насочва към себе си енергетиката на групата по обиколни пътища. И така,паразитизмът,самонаслаждението и лъжата са трите елемента на "черномагическата" личност.Те не трябва да се ликвидират подред, могат да се разглеждат само в цялост. Нашето его е реално ограничено,що се касае до поводите за самонаслаждение и за да имаме възможността да се наслаждаваме на себе си,трябва преди това да творим себе си.За да твориш себе си обаче,се иска огромна работа.Ако иска да я спести,"черният" магьосник използва своето въображение/ а то у него е предостатъчно/. С помощта на въображението си той компенсира своята действителна несъстоятелност.Но как така-нали се говореше,че това е магьосник с главна буква?Какво е това "маг"?ПО ОПРЕДЕЛЕНИЕ,МАГЪТ Е ИНДИВИД,КОЙТО ДО СЪВЪРШЕНСТВО УМЕЕ ДА МАНИПУЛИРА СЪЗНАНИЕТО НА ДРУГИТЕ ХОРА.И толкова. Магията е власт над съзнанието на хората и е толкова по-съвършена,колкото е по-чиста от немагически,реални елементи.Магът има способност за магическа хипноза,за Великото Дело да прави нещо от нищо.Колкото по-чисто е това нищо,толкова по-съвършен е магьосникът. СЪЩНОСТТА НА МАГИЯТА Е МАЙСТОРСТВОТО НА ЛЪЖАТА/МАЙЯ/,СЪЗДАВАНЕ НА ВИДИМОСТ.Затова,когато се казва,че човек е великолепен магьосник,има се предвид,че той умее великолепно да създава видимост на нещо.Затова и "черният" магьосник е много повече магьосник от "белия" ![]()
|
"Белият" маг,например,обръща нещата така,че вместо него бичат работата му-той е по-безинтересен от изпълняваната от него работа.Черният магьосник така се изхитрява да стори всичко,че го обичат,защото той ги заставя да го обичат.
Затова,и както казахме,черният магьосник е много повече магьосник от белия.Въпреки това,даже черните магьосници изключително рядко биват съвършени магове.Като правило,в съзнанието им винаги съществува нещо немагическо,а искрено,човешко,някакъв непредвзет момент на социална естественост,непосредственост,спонтанност.Единственото,на което "черният" магьосник е способен,това е да създаде изкуствен образ на себе си-изтънчен инструмент за грабеж. Създаването на изкуствен образ на себе си в очите на околните аз бих нарекъл "лъжа".За да излъжеш изкусно някого обаче,се иска преди това да излъжеш себе си.Въобще,трудно е да се живее,съзнавайки,че си труп. Затова и смисълът на живота и висша радост за "черния" магьосник е създаването на видимост на себе си.Няма по-голяма радост от радостта от творчеството.Без това животът му окончателно ще пропадне,затова и това е смисъла на живота му.Като цяло,това е лъжата. Тази фундаментална лъжливост,скриване на истинското си Аз,не може да се скрие до край.Тя непроизволно се проявява в обстановката около магьосника,в облеклото му,в мислите,които той излага устно или писмено. Лъжата и самозалъгването в личността на този човек са така объркани,че е невъзможно да ги разделим.Намирайки си нова жертва и изхвърляйки изсмуканата,той казва за това:"Той/тя/ си отиде."Така са си отишли леля Галя,Набик,Донат,Тортичката.Когато жертвата пък си е тръгнала самоволно,магьосникът казва:"Аз си тръгнах."Въобще за предишните си жертви той твърди,че са "умрели",макар че,едва отскубвайки се от него,те са започнали да живеят истински.За миналите си жертви той заявява,че от общуването с него те били станали далеч по-добри или,че поне се е опитал да ги направи по-добри."Толкова труд хвърлих по нея/него/,и какво направиха..."Какво значи "по-добри"?Той им е дал Знание. Няма да се докосваме до качествата на преподаваното от тази особа Знание-знанието в един или друг вид е организиран опит,но знанието с главно "З",празно струпано пред човек неподготвен/тоест,без опит/,отравя живота му до този момент,в който той не забрави за това знание.
|
В хода на разузнавателните беседи с жертвата,магьосникът си изяснява какво й е нужно,от какво изпитва потребност,кое й импонира най-много и т.н.Изяснявайки си го,черният магьосник дава всичко това на жертвата си.Работи,така да се каже,с оръжия от всички калибри.Не е учудващо,че под такъв напор жертвата бързо губи самоконтрол и потъва все повече.
Трябва да отбележим,че в действителност магьосникът не дава нищо,по-точно преструва се,че дава.Той дава,за да вземе,подобно на паяка,който дава част от тялото си на паяжината.Наред с подобно подаяние,важна роля играе и "Ние-програмата". Ние сме си ние,а онези са те.НИЕ С ОНЕЗИ НЯМАМЕ НИЩО ОБЩО.Това непрекъснато се вдълбава в съзнанието на жертвата,но не в пряк текст.Всичко е много тънко и на ниво подсъзнание,като се цели промяна на установките. Механизмът на Ние-програмата е крайно прост:те се унищожават,ние се възвеличаваме.Особено опасни са "конкретните те"-бившите приятели,общите познати и т.н."Много може да говорят лошо за мен!"-скръбно предупреждава магьосника жертвата си/лоши хора ни обграждат/.Своите нови "приятели" той с всички сили се опитва да откъсне от техните добри предишни приятели и да ги настрои срещу тях. Бих нарекъл този процес на ограждане "неутрализация".Всички,които са били в миналото,не си струват да си спомняме за тях,според него.Това свежда до минимум възможността до жертвата да стигне допълнителна информация от някой друг. Той,разбира се,си приписва и контакти със забележителни хора,като тези възторжени разкази му служат само за фон.В жертвата се оформя убеждението,че след като той си има работа с такива хора,следователно и той е такъв човек. Това показва и че Онези имат недостатъци,които Ние нямаме. Ние-програмата създава впечатление за удивителност на съюза на жертвата с магьосника.В случая тук се прилага старото като света правило:"разделяй и владей". Стартовото подаяние и програмата Ние влизат в т.нар."цикъл на сладкиша".В този цикъл магьосникът се държи благоприлично,дружелюбно,изнася речи,близки до сърцето на жертвата и т.н.Така й дава да разбере,че само той е човекът,който може да усети най-тънките пориви на душата й,че са едва ли не от една порода,в резултат на което жертвата започва да си въобразява,че съдбата й се е усмихнала. Всички движения на душата на жертвата черният магьосник наистина усеща много силно,но той плюе на тях и ги използва,за да манипулира жертвата отвътре без страх и упрек. След това настъпва един втори специфичен цикъл,който се прилага само при работа с нежния пол.Мъжете,като цяло,са по-несъвършени магьосници от жените :), даряват силата си леко и безумно,без да си дават сметка за цената й,работят само в името на удоволствието. Жените са друго нещо-всяка жена е неосъзнат магьосник,ловец на сила.Предлаганата от жената сила при разнополовите контакти е нещо като ласкава война,една от разновидностите на магическата атака.Предлаганата от жената сила е само магическа уловка. Работейки с жената,магьосникът трябва да съумее да се възползва от нейната сила,но да избегне нейната власт. От магическа гледна точка Шакти не е жена и не е обект.Това е особен вид биофизичен обект.А каквито и да било въпроси,свързани с морала,с етиката,да не говорим за състраданието,нямат отношение към биофизичния обект. Вторият цикъл на обработката започва,когато е приключил цикълът на сладкиша.Тогава Шакти се е размекнала,защото си е помислила,че се е случило нужното.А всъщност нищо не е станало:изведнъж,без каквито и да било причини,предупреждения и пр. й се отнема,онова,което е считала за норма и се оставя вместо в светлина,в тъмнина и мрак.Тя е в отчаяние-всичко е пропаднало,не храни надежди,че хубавото старо време ще се върне.И това е точно така. През това време магьосникът с хладнокръвието на аптекар е изчислил нужната доза стрес,която да подаде на жертвата,след което уж отново връща нещата по старому.Тя е щастлива от това неочаквано щастие!Идва отново цикълът на сладкиша и след това отново се сменя от посечния мрачен цикъл-и така се редуват. Какъв е смисълът на този садизъм?Шакти трябва да почувства,че причината за нейното психическо благополучие и душевен комфорт е магьосника и че не е в неин интерес да се държи лошо с него.А какво значи да се държи добре?Да се държи добре означава,тя да се откаже от всички лични привързаности ,да следва заповедите на този мъж и да се възхищава на неговата изключителност.
|
Черният магьосник стремглаво се опитва да унищожи своята Шакти,отнемайки от нея острите й сили-вярата в себе си,способността да разбира нещата самостоятелно,да мисли самостоятелно и да взема самостоятелни решения.Шакти,лишена от острите си сили,не представлява никаква опасност и може свободно да бъде манипулирана.
Този процес на работата му може да бъде разбран,ако видим как действа с две жени-жена 1 и жена 2.Там работата е съвсем различна като методи за действие при всяка жена,но е напълно еднаква като цел. Напр.,за Жена 1 черният магьосник веднага е забелязал,че тя обича да играе.Понеже и той обича да играе,решил е да я порази с въображението,което влага в собствената си игра.По-късно тази жена ще си спомня за него така:"С него никога не беше скучно."Оказва се обаче,че каквито и игри да заиграе той,тя не е по-лоша от него в тях.Така той не е успял да вземе палмата на първенството,а страничните наблюдатели отбелязват,че тази жена му била повлияла зле и че от общуването си с нея бил станал някак ненормален. Методиката на действие на черния магьосник тук се е оказала ефективна,тогава,когато е проникнал в същността на жена 1 и е усетил коя е искарата у нея-вярата в себе си,като е угасил тази искра.Това е било постигнато чрез разни форми на ментален вампиризъм:в жената е била заложена ментална програма за личното й нищожество,а също и за величието на обкръжаващите я авторитети. Моята разяснителна беседа с жена 1 да се доведе съзнанието й до истинската причина за нещата не доведе до резултат.Тя знаеше всичко,което й казах,но знанието,че някой ти е отнел вярата,не връща вече тази вяра. За разлика от Жена 1,Жена 2 няма не само броня,може да се каже,че няма и кожа.Всичко,което се случва с човека отсреща,тя го съпреживява и съучаства.Да не се възползва черният магьосник от това си е просто грехота. "Той постоянно се намираше на границата на самоубийството."-спомня си жена 2.Това съпреживяване буквално се изнасилва посредством истерии,депресии,инфантилна безпомощност и др.Той вие:"Когато си тръгнеш от мен,всичко ще свърши за мен."Естествено,тя не може да си тръгне от човека,чийто живот зависи от нея.Кратките цикли на сладкиша се заменят от дълги мрачни цикли-за да го обича.
|
По принцип,приятелите за такъв човек не са нещо повече от Шакти,но със своите особености.Явно е,че те не са никак заинтересувани интимно от него.Затова и той създава заинтересуваност у тях към себе си посредством уловки,лъжи за магическите си успехи,за духовните си цели,като им се подмазва и т.н.Освен това,той се е сблъсквал и с факта,че житейските му установки не са абсолютни и може да се сблъска с аргументиран идеологически отпор.Затова от приятелите,от които,както е известно,всичко може да се очаква,той е твърде внимателен и сдържан в проявите на своя "езотеризъм".Освен тези неизгодни моменти на дружеските взаимоотношения,има и още един момент-приятелите,никога не отдават себе си напълно,защото в тях се активизират защити,с които посочения "черен" маг трябва постоянно да се бори.В качеството на такива защити влизат професионалните амбиции,призванието,хобито и др.,и,разбира се,личната Шакти.
Приятелите без Шакти са значително по-енергетични,отколкото приятелите с Шакти.Но като цяло,приятелите -шакти са по-малко енергетични от жените-чистите Шакти.Енергетиката на "приятелите" обаче е по-съблазнителна по друга причина.За разлика от от жената-Шакти,която отдава кинетична енергия,"приятелят" ти дава потенциална енергия-тоест,дава я без всякаква заинтересуваност ще я отдаваш ли някъде или не.Затова и енергетиката на "приятелите" стабилизира психиката на магьосника,дава му увереност в утрешния ден. За такъв отявлен паразит,чийто живот е изграден върху пясък,"приятелите" са от огромно значение,защото при добра обработка могат да поемат върху себе си функциите на Шакти. Класически пример за обединението на "слепия със сакатия" е съюза на "черния" магьосник с мъж А.Мъж А е истински мъж-той дава,без да се грижи връща ли се при него нещо,съвсем непонятно му е откъде черпят от неговите сили.Тук,при него,магьосникът играе ролята на мозъчен център-мъж А действа,черният магьосник направлява действията му.Така мъж А започва да прилича на изкуствено,ръкотворно създание,с нужните за магьосника мисли,възгледи,отношение към ставащото и т.н. Идилията ще се наруши тогава,когато у мъж А се появява приятелка/Шакти/.С нея на магьосника му се налага да воюва достатъчно дълго/и успешно/.Изходът от войната решава пробудилото се самосъзнание на мъж А/например,под влиянието на трети човек,който посочва на мъжа А за демонизма на магьосника и неговата ръкотворност/.ДА СЕ РАБОТИ С ОСЪЗНАТИ Е ПРАКТИЧЕСКИ НЕВЪЗМОЖНО.Затова магьосникът си тръгва от мъжа А. Имаше и други некрасиви и по-малко изразителни истории с "приятелите",но тях няма да ги разглеждаме.Самият магьосник внимателно казва"че всички,които си били имали работа с него,били пострадали с нещо".Как пострадах аз?По всяка вероятност,никак.От една страна,придобитият опит от общуването с този магьосник за мен бе твърде болезнен дотолкова,доколкото изгубих девствената си откритост,когато се срещна с някой , а също и вярата в някои хора,на които преди вярвах като на себе си.От друга страна,този опит ми послужи като профилактична преграда по отношение на магията.Затова и не мога да кажа дали съм спечелил или загубил. За разлика от другите,още в самото начало той ме постави в положението на "наставник".За щастие,аз не страдам от мания за учителстване,но той ме накара да повярвам,че уж щял да се измени,и то точно в това направление,в което съм и аз.Следователно,като "по-стар приятел",аз трябваше да го поддържам в неговите стремежи. Аз не знаех нищо за това и нямах основания да се съмнявам в искреността му.Разясненията ,които той искаше да му давам,се отнасяха не за Садхана,а за някаква треторазрядна структурология,нещо средно между теософската и тантрическата картина за света.Той убедително се биеше в гърдите:"Освен самореализацията друго не признавам!"На мен ми се струваше-ето,сега той ще започне да задава истински,смислени въпроси,но това не се случи. ЕТИКАТА НА ПЪТЯ ПОЗВОЛЯВА ДА СЕ ГОВРИ С ЧОВЕК САМО ЗА ТРИ ПРОБЛЕМА,които той има.Грешно е да се нахрани ситият,може само да му се намекне,че той не се храни по най-подходящия начин.С намеците ми черният магьосник вежливо се съгласяваше,а едва по-късно усетих,че е черпил духовна информация от мен,която му е била нужна,за да може по-успешно да завърти главите на момичетата. Въобще,жертвата тип "наставник",макар и престижна,е скучна и малкоперспективна.С нея,все пак,трябва да се държиш с известна доза скромност,а в такава ситуация не можеш да се самонаслаждаваш.Единственото,в което може да ти провърви,е да използваш наставника в практическата си магическа работа.Така се активира програмата "Ние"-единият медитира,другият поддържа огъня. Интересното е това,че извън пределите на града,силата на магическата хипноза отслабва и започваме да забелязваме доста неща,които по-рано съзнанието ни не е фиксирало.ГРАДЪТ Е МЯСТОТО,КОЕТО Е РАЙ ЗА МАГОВЕТЕ.Жертвата там не забелязва очевидни неща,да не говорим пък за магически тънкости:съзнанието й е разсеяно,раздробено,поради смяната на различни впечатления.Цялостни са само основните ориентири на поведение и възприятие,а всичко останало,което не е обект на специално внимание се подминава или бързо се забравя.В града хората възприемат хората твърде едностранно-гледаме какъв е човек в зависимост от общуването му с нас.Общуването му с други хора шаблонно възприемаме като продължение на общуването му с нас и не можем да достигнем до никаква качествена разлика.Освен това,не разполагаме и с много време,за да оценим в дълбочина човешките контакти. В града живеем в пашкул от стереотипи.Попадайки за достатъчно продължително време в извънградска местност,ние се лишаваме от онова уютно убежище,доколкото типичните дразнители тук престават да действат/а значи и работата на стереотипите се прекратява/,а от друга страна-всичко е необикновено.Тази ситуация допринася за разкриване на съзнанието и започваме да възприемаме всичко около себе си по-осъзнато.Природата сякаш се превръща във фон на нашето възприятие и на този фон изменчивата игра на човешките отношения се откроява твърде рязко.В такива условия магията не помага особено,крайно се затруднява магическата психоза.Затова и в селата магове няма,има само знахари и врачки,както и шамани. Там именно можем да видим и да осъзнаем,че такива личности само използват и потребяват.И че е време да си тръгнем от тях.
|
| |||
| |||